Molo w Międzyzdrojach to jedna z wizytówek tego miasta. Sięgająca w głąb morza bałtyckiego konstrukcja żelbetowa o długości 395 m została udostępniona do użytku 19 marca 2005 roku. Z inicjatywy niemieckiego armatora Adler-Schiffe ostatnie 75 m mola jest obniżone, aby mogły do niego cumować statki żeglugi przybrzeżnej. Wejście na molo ozdabiają dwie białe wieże z pasażem w którym znajdują się lokale gastronomiczne i handlowe.

Historia mola sięga końca XIX wieku, kiedy to w 1885 roku powstał pierwszy drewniany pomost. Było to pierwsze w regionie molo nazwane imieniem cesarza Fryderyka III. W 1906 roku molo zostało rozbudowane do ponad 300 m. W tym czasie służyło ono jako przystań dla statków pasażerskich ze Świnoujścia i Szczecina.
Po II wojnie światowej w roku 1954 sztorm zniszczył całkowicie drewniane molo, zaś w 1961 w wyniku pożaru spłonął cały pasaż prowadzący na molo. Do 1989 roku w wyniku powolnego niszczenia przez siły natury molo zostało rozebrane. Pozostały tylko słynne dwie białe wieżyczki. W 1994 postanowiono molo odbudować. Zamiast poprzedniej drewnianej obecne molo posiada konstrukcję żelbetową posadowioną na palach o średnicy 1,5 m i długości 32 m.

fot. Zdjęcie z 2004 roku ukazujące prace nad wydłużeniem mola.
Administratorem mola w Międzyzdrojach jest niemiecka firma Adler Schiffe, która zainwestowała ponad 8 mln zł w wydłużenie mola i przystosowanie go do cumowania statków. Wejście na molo jest bezpłatne.